Politică de retur

Te rugăm să completezi formularul de mai jos pentru a returna produsul achiziționat de la noi.

La 24-48 ore după completarea formularului, vei fi contactat de un agent Cargus care îți va prelua produsul pe care dorești să-l returnezi. Nu trebuie să faci nimic altceva decât să împachetezi foarte bine produsul astfel încât acesta să nu fie deteriorat în timpul transportului de recomandat să fie pus într-o cutie și în cutie să fie folie cu bule . Nu uita să incluzi în colet o copie a Facturii Fiscale și Garanția produsului în Original.

Produsele care NU sunt acceptate:

  • Produsul care a depăsit termenul legal de 14 zile link documentatie
  • Produsul care NU este în starea în care l-ai primit, în ambalajul original nedetriorat și cu toate accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Produsul a fost folosit (dacă produsul a fost folosit se poate accepta returul doar cu condiția de a se opri contravaloarea pieselor interschimbabile)

“Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.”

  • Produse care NU au Etichete intacte , au sigiliile rupe sau șterse
  • Produse achiziționate de la alte magazine
  • Produse neînsoțite de documente ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal)
  • Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, celor care reprezintă urme de uzură sau folosirea excesivă, zgârieturi, lovituri, ciobituri, șocuri mecanice, electrice
  • Produsele cărora le lipsesc accesoriile

 

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:

  • Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor enumerate mai sus
  • Completați formularul online de retur
  • Asteptați ca un reprezentant Cargus să vă contacteze pentru ridicarea returului
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul, cutia intacta.
  • Ambalarea produsului să fie facuta foarte bine, acesta să fie ambalat în alta cutie pentru a nu prezenta urme de deterioare la recepție
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.


După primirea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
Rambursarea contravalorii produsului va fi facută în termen de maxim 3-5 de zile lucratoare de receptionarea returului.

FORMULAR RETUR

Suna